ხშირად დასმული კითხვები

რა არის ჰაპი?

Hap.ge – ელექტრონიკის ონლაინ მაღაზიაა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ შეიძინოთ პროდუქცია საუკეთესო ფასად და მიიღოთ შეკვეთა მთელი საქართველოს მასშტაბით. ასევე ჰაპი უზრუნველყოფს პროდუქციის ყიდვა-გაყიდვას საუკეთესო პირობებს და მაქსიმალურ კომფორტს.

როგორ შევიძინო ნივთი?

ჰაპზე შეკვეთის გასაფორმებლად საჭიროა მარტივი რეგისტრაცია. ამის შემდეგ დაამატეთ არჩეული პროდუქცია კალათაში, მიუთითეთ მისამართი, სადაც გნებავთ შეძენილი ნივთის მიღება და აირჩიეთ ანგარიშსწორების ფორმა.

გადახდის რომელი მეთოდები გაქვთ?

შეკვეთის ღირებულების გადახდა შეგიძლიათ რამდენიმე მეთოდის საშუალებით.

  • VISA და Master Card ბარათებით;
  • თიბისი ბანკის ონლაინ განვადებით;
  • სფეისის ონლაინ განვადებით;
  • კრისტალის ონლაინ განვადებით;
  • ნაღდი ანგარიშსწორებით კურიერთან.

მიწოდების სერვისი უფასოა?

მიწოდების სერვისი არის უფასო და მუდამ ასე იქნება 🙂

რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სერვისი?

შეძენილი პროდუქცია მოგვაქვს საქართველოს ნებისმიერ წერტილში, ნებისმიერ მისამართზე.

შესაძლებელია შეკვეთა მე თვითონ წამოვიღო?

Hap.ge არის ონლაინ მაღაზია, სადაც შეგიძლიათ შეიძინოთ სასურველი ნივთი და მიიღოთ ის საქართველოს ნებისმიერ წერტილში.

რა ვქნა თუ პროდუქცია მოტანის დროს დაზიანდა?

აღნიშნულ შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით ან დაგვირეკეთ ნომერზე: 574887417 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 11:00-19:00)

რა პროდუქციაზე ვრცელდება გარანტია?

ტექნიკის სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება სტანდარტული საგარანტიო პირობები.

ვის უნდა მივმართო საგარანტიო მომსახურებაზე?

საგარანტიო მომსახურებას სერვის ცენტრები ახორციელებენ, თქვენს სერვის ცენტრზე ინფორმაციის მოძიება შეგიძლიათ საგარანტიო ფურცელზე (რომელიც პროდუქციას ახლავს თან). საგარანტიო მომსახურებაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად მოგვმართეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით ან დაგვირეკეთ ნომერზე: 574887417 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 11:00-19:00)

შემიძლია პროდუქტის გადაცვლა ან უკან დაბრუნება?

კი შეგიძლიათ, პროდუქტის ყიდვიდან 5 დღის განმავლობაში. დეტალურად დაბრუნების ან გაცვლის შესახებ ინფორმაცია ნახეთ აქ.

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

შეკვეთის გასაუქმებლად მოგვწერეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით ან დაგვირეკეთ ნომერზე: 574887417 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 11:00-19:00)

საიტზე წერია, რომ პროდუქტი მარაგში არ არის, შემიძლია თუ არა მისი შეკვეთა?

დაამატეთ პროდუქტი სურვილების სიაში და სასურველი პროდუქტის მარაგში გაჩენისთანავე მოგივათ შეტყობინება.

შემიძლია თუ არა შეკვეთის გაფორმება სატელეფონო ზარით?

შეკვეთის გაფორმება შეგიძლიათ როგორც ონლაინ, ასევე – სატელეფონო ზარით ნომერზე: 574887417

ბარათით გადახდებზე რაიმე შეზღუდვა ხომ არ გაქვთ?

ბარათით გადახდის შემთხვევაში ერთი უნიკალური ბარათით, 24 საათში შეგიძლიათ განახორციელოთ მაქსიმუმ 10 შეკვეთა. ხოლო ერთი თვის განმავლობაში მაქსიმუმ 50 შეკვეთა.

აღნიშნული შეზღუდვა წარმოადგენს გადახდის არხის მიერ დაწესებულ შეზღუდვას და არა ჰაპის მიერ დაწესებულ შეზღუდვას.

მიუხედავად ამისა თქვენ შეგიძლიათ განახორციელოთ მეტი რაოდენობის შეკვეთები ერთი ან რამოდენიმე მომხმარებლით სხვადასხვა ბარათის გამოყენების შემთხვევაში.